Blogger Backgrounds

Saturday, June 29, 2013

Al-Banna . aku rindu kamu :')

Assalamualaikum wbt =)


sebelum apa2 .
nak bagitau ni . 
tengah blushing .
mwahaha .

believe it or not .
saya rindu kisas .
seriously .
rindu biah kisas , specifically :'(
how i wish orang2 dekat sini adalah orang2 yang faham apa itu biah solehah =)

tak tau nak cakap macam mana .
tapii ..
alaa .
you guys tahu lah kan .
when it comes to ME yang say these words .
please faham .
yang I mean it .
haha .

*tengok tu . ayat pon dah jadi kuajaq*

hurmm ..
it feels weird actually .
selepas 'bergelumang' dengan korang semua 2 tahun kan .
pastu masuk sini .
biah lain .
lain sangat .
semua orang dari lain2 latar belakang .
budak KISAS ada .
budak smap ada .
budak sbpi ada .
budak kolej2 lain ada .
budak maahad .
budak tahfiz .
budak smk .
semua lah .

lain :'(
i know you guys pun rasa .
kan ?

tak tau nak cakap macam mana lah . tapi setiap kali ingat kat kisas .
mata berair .
setiap kali ingat kat Husna Najihah and Khairul Azza ..
cemburu mak aih .
walaupun diorang dah x rasa benda yang sama .
but still ,
mereka masih di bumi barakah itu , kan ?

dahla .
tamau type panjang2 .
nanti korang malas baca .
nanti aku nangis sini .

DOAKAN SAYA =)

♥♥ salamsayanguntukAl-Banna57 ♥♥

2 comments:

Sarah Alshurdin said...

Ak pun akn rse bnde tu smua nnti :'(

mia :) said...

syg, aku pn rse cmtu kt sini Universitisi ISLAM Antarabangsa @ Kolej ISLAM Sultan Alam Shah? Dunia susut dunia yg bbza, haha. smela, when I AM THE ONE WHO SAID SO, well, u know what it means...
haha, dear, I MISS U. WISH U BEST OF LUCK. I ENVY U, KAU MAMPU PILIH COURSE YG KAU TGH PREPARE NK BUAT. AKU? pnh tpikir, n trigin jgk, CME MGKIN SISI PERJUANGN AKU BKN ITU.
DEAREST USTAZAH TO BE, GOODLUCK K? BE A GOOD MUKMIN